Tarih: 05 Nisan 2019 Beykent'te E-Ticaretin EN'leri Zirvesi Beykent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenen 'E-Ticaretin Enleri' Zirvesi, Ayazağa Yerleşkemizde gerçekleştirildi. 5 Nisan'da Adem Çelik Konferans Salonunda düzenlenen ve yaklaşık 350 öğrencinin katılım gösterdiği zirvede, farklı sektörlerde faaliyet gösteren e-ticaret uzmanları tüm soruları cevapladı. E-ticarete dair merak edilenlerin, ele alındığı ve geniş bir değerlendirmeye tabi tutulduğu zirvede öğrenciler, önemli bilgiler edindi. İlk oturumda konuşan n11.com’un Kurucu Marka Müdürü Ömürden Sezgin, yaptığı sunumla e-ticaret’te marka yaratmanın süreçlerinden bahsederek, 'kendi markanı nasıl yaratırsın?' sorusuna cevap verdi. İkinci oturumda Ideasoft’un CEO’su Seyhun Özkara, e-ticarette girişimciliğin önemi anlatarak yeni fikirlerin öncüsü olacak tavsiyelerde bulundu. Üçüncü oturumda Tek Kılavuz Şirket’inin İş Geliştirme Müdürü Kerem Aktaş e-ticarette dijitalleşmenin önemine vurgu yaparak, iyi bir e-ticaret şirketinin dijital dünyada nasıl var olabileceği hakkında bilgiler verdi. Son oturumda konuşan Alice BBDO Strateji Geliştirme Başkanı Onur Erdoğan ise, e-ticaret şirketlerinde reklamın önemine vurgu yaparak, büyük firmaların reklamlarından örneklerle kafalardaki soru işaretlerini kaldırdı. Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 05 Nisan 2019 Beykent'te E-Ticaretin EN'leri Zirvesi Beykent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenen 'E-Ticaretin Enleri' Zirvesi, Ayazağa Yerleşkemizde gerçekleştirildi. 5 Nisan'da Adem Çelik Konferans Salonunda düzenlenen ve yaklaşık 350 öğrencinin katılım gösterdiği zirvede, farklı sektörlerde faaliyet gösteren e-ticaret uzmanları tüm soruları cevapladı. E-ticarete dair merak edilenlerin, ele alındığı ve geniş bir değerlendirmeye tabi tutulduğu zirvede öğrenciler, önemli bilgiler edindi. İlk oturumda konuşan n11.com’un Kurucu Marka Müdürü Ömürden Sezgin, yaptığı sunumla e-ticaret’te marka yaratmanın süreçlerinden bahsederek, 'kendi markanı nasıl yaratırsın?' sorusuna cevap verdi. İkinci oturumda Ideasoft’un CEO’su Seyhun Özkara, e-ticarette girişimciliğin önemi anlatarak yeni fikirlerin öncüsü olacak tavsiyelerde bulundu. Üçüncü oturumda Tek Kılavuz Şirket’inin İş Geliştirme Müdürü Kerem Aktaş e-ticarette dijitalleşmenin önemine vurgu yaparak, iyi bir e-ticaret şirketinin dijital dünyada nasıl var olabileceği hakkında bilgiler verdi. Son oturumda konuşan Alice BBDO Strateji Geliştirme Başkanı Onur Erdoğan ise, e-ticaret şirketlerinde reklamın önemine vurgu yaparak, büyük firmaların reklamlarından örneklerle kafalardaki soru işaretlerini kaldırdı.